CUSTOMER CARE MANAGER

JOUW FUNCTIE

  • Als Customer Care manager ben je verantwoordelijk voor Customer Delight binnen X²O,Je stuurt je team zo aan  dat ze elke dag opnieuw die extra mile gaan om onze klanten te helpen, tevreden te stellen en de verwachtingen te overstijgen
  • Je bent verantwoordelijk voor een team van call center medewerkers. Jullie staan onze klanten te woord staan via telefoon, chat, whatapp, social media en mail. Daarnaast stuur je ook  een team aan dat instaat voor de dienst na verkoop ( productschade, wisselstukken en interventies).
  • Naast het helpen van klanten begeleidt jouw team ook potentiële klanten bij hun online aankoop, verkopen zij telefonisch badkamers of  helpen ze de klant wijzigingen aan een bestaande offerte of een bestelling te plaatsen. Jullie hebben één missie:  de unieke badkamerdroom van elke klant te realiseren.
  • Je houdt ervan om processen in kaart te brengen en te optimaliseren en systemen te aligneren in een snel veranderende wereld. Wat vandaag de best way of working is, is morgen achterhaald.
  • Bij X²O gaan we voor meer en willen we van elk klantencontact gebruik maken om van de klant een X²O ambassadeur te maken.

JOUW PROFIEL

  • Je redeneert op masterniveau en hebt relevante ervaring in een commerciële omgeving bij voorkeur customer care.
  • Je hebt passie voor de klant en houdt ervan om de verwachtingen van de klant te overstijgen.
  • Je hebt ervaring met projectmanagement of kan projectmatig te werk gaan.
  • Je bent een geboren coach en kan elk teamlid naar een hoger niveau tillen.
  • Je gaat pro-actief te werk, bent hands-on en een echte teamplayer
  • Je bent een vlot tweetalig Nederlands- Frans, kennis van Duits is een pluspunt.

ONS AANBOD

  • Een dynamische werkomgeving die steunt op een sterke groepsgeest.
  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met een wagen en andere extralegale voordelen.

No-nonsense, dat is X²O op en top. What you see is what you get. Geen hiërarchische wirwar, maar rechtstreekse communicatielijnen. X²O vormt een hecht team, waar betrokkenheid en eerlijkheid centraal staan. Kortom, X²O voelt goed!

De cultuur van X²O opsnuiven? Neem gerust een kijkje via www.werkenbijx2o.be

#1: Samen voor één doel 

Badkamerdromen realiseren, doen we samen. Daarbij is iedereen even belangrijk. 
Meer weten?

#2: De mens – jij dus – staat centraal 

Onze enthousiaste medewerkers zijn ons belangrijkste visitekaartje. 
Meer weten?

#3: Je krijgt alle ruimte om te schitteren 

Opleiding, coaching en continu bijleren. En dat op je eigen tempo. 
Meer weten?

#4: Je bouwt mee aan een succesvol concept 

Een succesverhaal, vandaag en morgen, waaraan jij kunt meebouwen. 
Meer weten?

#5: Je krijgt mooie voorwaarden 

We zijn een van de beste betalers in onze sector.
Meer weten?

Solliciteer nu!

X²O telt

Kopjes koffie per dag

Kopjes koffie per dag

X²O showrooms

X²O showrooms

Pooltornooien per week

Pooltornooien per week

Fietstochtjes per week

Fietstochtjes per week

X²O funday per jaar

X²O funday per jaar

Opleidingen per week

Opleidingen per week

X²O op LinkedIn Let's connect on LinkedIn!