JOUW FUNCTIE

Jouw belangrijkste taak is de dagelijkse ondersteuning van een 300-tal eindgebruikers en onze kassasystemen. Je maakt deel uit van het IT Support Team en je rapporteert rechtstreeks aan de Teamleader Infrastructure. Onze winkels zijn geopend op zaterdag en zondag, waardoor je in een beurtrolsysteem van permanentie terecht zal komen (+- 1 op 4 weekends). Behalve voor de 1st, 2nd & 3rd line support word je ook ingezet bij nieuwe projecten, help je actief mee bij het uitrollen van winkels en sta je ook in voor het onderhoud hiervan.


TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Het registreren, behandelen, oplossen en documenteren van incidenten van een 300-tal eindgebruikers
  • Het configureren van pc's, laptops, printers, scanners, telefoons
  • Het telefonisch of remote oplossen van hardware en software problemen
  • Het installeren van software toepassingen
  • Het mee verder optimaliseren van methodes en procedures binnen de afdeling IT
  • Het meewerken aan diverse IT projecten
  • Het nauw samenwerken en meedenken met het team


JOUW PROFIEL

  • Je genoot een hogere opleiding (bachelor ICT of gelijkwaardig door ervaring)
  • Talen: Nederlands, Frans en Engels
  • Ervaring: Gemotiveerde starter of enkele jaren relevante ervaring. Je beschikt over een brede PC kennis (hardware & software)
  • Competenties: Probleemoplossend en analytisch vermogen, zelfstandig, communicatief, leergierig, een gezonde ambitie en je houdt ervan om mensen te helpen en te ondersteunen


ONS AANBOD

  • Wij bieden je een afwisselende job in een snel groeiende no-nonsense omgeving
  • We geven je een doorgedreven opleiding en alle tools die nodig zijn om je job op een comfortabele manier te kunnen uitoefenen
  • Je krijgt een bediendecontract, een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen. (bedrijfswagen, onkostenvergoeding, hospitalisatieverzekering)


Stuur je CV en motivatie via onderstaand formulier. Je reactie wordt snel en confidentieel behandeld.

#1: Samen voor één doel 

Badkamerdromen realiseren, doen we samen. Daarbij is iedereen even belangrijk. 
Meer weten?

#2: De mens – jij dus – staat centraal 

Onze enthousiaste medewerkers zijn ons belangrijkste visitekaartje. 
Meer weten?

#3: Je krijgt alle ruimte om te schitteren 

Opleiding, coaching en continu bijleren. En dat op je eigen tempo. 
Meer weten?

#4: Je bouwt mee aan een succesvol concept 

Een succesverhaal, vandaag en morgen, waaraan jij kunt meebouwen. 
Meer weten?

#5: Je krijgt mooie voorwaarden 

We zijn een van de beste betalers in onze sector.
Meer weten?

Solliciteer nu!

X²O telt

Kopjes koffie per dag

Kopjes koffie per dag

X²O showrooms

X²O showrooms

Pooltornooien per week

Pooltornooien per week

Fietstochtjes per week

Fietstochtjes per week

X²O funday per jaar

X²O funday per jaar

Opleidingen per week

Opleidingen per week

X²O op LinkedIn Let's connect on LinkedIn!