Planner / dispatcher

Wegens onze enorme groei zoeken wij versterking voor onze logistieke afdeling. Tot aan de verhuis naar ons goed bereikbare nieuwbouwkantoor in Gent in het voorjaar van 2021, zal je werkzaam zijn vanuit onze kantoren in Oostkamp.


JOUW FUNCTIE

  • Als planner/dispatcher, verzorg je mee de logistieke organisatie van de rechtstreekse leveringen naar onze klanten en naar onze showrooms.
  • Afwisselend met 2 collega-planners maak je de dagelijkse planning op voor de aanhuisleveringen bij onze eindklanten, goed voor gemiddeld een 40-tal distributiewagens van Belgische transporteurs. Hierbij weet je de juiste optimalisaties te bekomen, zowel kostenefficiënt als klantgericht.
  • Eenmaal de planning is afgerond, volg je de uitvoering van de chauffeurs op en sta je ze gedurende de dag telefonisch bij.
  • Je volgt de werking van de externe koerierdiensten proactief op. Je doet hiervoor ook de nodige administratieve acties in de systemen.
  • Er is een continue wisselwerking tussen de logistieke afdeling en de verschillende sales afdelingen die fungeren als spreekbuis van onze eindklanten.
  • Je werkt hiervoor nauw samen in een team van 11 logistieke collega’s en rapporteert aan de logistieke verantwoordelijke.


JOUW PROFIEL

  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring. Ervaring in de logistieke sector is niet vereist, maar wel een pluspunt.
  • Je hebt affiniteit met het wegtransport en wil graag aan de slag bij een sterk groeiende retailer die alle logistieke processen in house heeft.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden (zowel telefonisch als schriftelijk) in het Nederlands, Frans en Engels. Duits is een pluspunt.
  • Je hebt de nodige kwaliteiten om een correcte transportplanning op te stellen en te optimaliseren.
  • Je hebt een hands on, no-nonsense mentaliteit.
  • Je bent goed georganiseerd, hebt een probleemoplossende, kostenefficiënte en klantgerichte houding.
  • Je krijgt voldoening uit het multitasken en je bent stressbestendig.
  • Je kan zelfstandig de juiste prioriteiten stellen.
  • Je bent analytisch en assertief ingesteld.
  • Je bent een teamplayer en zorgt voor een positieve noot

ONS AANBOD

  • We bieden je een afwisselende job in een snel groeiende no-nonsense Retail keten met ruimte voor initiatief.
  • De nodige opleidingstijd wordt intern voorzien om jou helemaal klaar te stomen voor de job.
  • Je komt terecht in een tof jong dynamisch team.
  • Je krijgt een competitief salarispakket, aangevuld met extra legale voordelen (vb hospitalisatieverzekering, …)

No-nonsense, dat is X²O op en top. What you see is what you get. Geen hiërarchische wirwar, maar rechtstreekse communicatielijnen. X²O vormt een hecht team, waar betrokkenheid en eerlijkheid centraal staan. Kortom, X²O voelt goed!


De cultuur van X²O opsnuiven? Neem gerust een kijkje via www.werkenbijx2o.be

INTERESSE?

Stuur nu je CV en motivatiebrief via onderstaand formulier.
Je reactie wordt snel en confidentieel behandeld.

#1: Samen voor één doel 

Badkamerdromen realiseren, doen we samen. Daarbij is iedereen even belangrijk.
Meer weten?

#2: De mens – jij dus – staat centraal  
Onze enthousiaste medewerkers zijn ons belangrijkste visitekaartje. 
Meer weten?

#3: Je krijgt alle ruimte om te schitteren  

Opleiding, coaching en continu bijleren. En dat op je eigen tempo. 
Meer weten?

#4: Je bouwt mee aan een succesvol concept 

Een succesverhaal, vandaag en morgen, waaraan jij kunt meebouwen. 
Meer weten?

#5: Je krijgt mooie voorwaarden  

We zijn een van de beste betalers in onze sector.
Meer weten?

Solliciteer nu!

X²O telt

Kopjes koffie per dag

Kopjes koffie per dag

X²O showrooms

X²O showrooms

Pooltornooien per week

Pooltornooien per week

Fietstochtjes per week

Fietstochtjes per week

X²O funday per jaar

X²O funday per jaar

Opleidingen per week

Opleidingen per week

X²O op LinkedIn Let's connect on LinkedIn!